tiistai 20. maaliskuuta 2018

Miten meillä menee?

Mahtavasti!
Tai ainakin niin mä uskoisin. Seitsemäs viikko käynnisyi juuri ja ensiviikolla mennäänkin ekaan neuvolaan! Meillä piti neuvola olla aikaisemmin, mutta sitä jouduttiin valitettavasti jostain syystä siirtämään. Jännittää kyllä aika paljon. Me yritetään, jos saatais lähete äitiyspoliklinikalle varhaisultraan, mä kun pelkään niin paljon.

Tänään on sattunut alaselkä, enemmänki ollu sellasta puutumisen tunnetta siellä. Tosi outoa. Aamulla tuntu myös ikävä vihlaisu vatsassa, mutta se meni ohi yhtä nopesti kuin tulikin. Mun äiti puhui jostain kasvukivuista tms, mutta ei kai se nyt vielä kasva? Illemmalla sattui vatsa kunnolla, mutta syyksi totesin ilmavaivat, heh... Panikoin siis kaikesta.

Meillä on jo lipasto täynnä tulevalle vauvalle vaatteita! Ei suinkaan olla ostoksilla käyty, vaan saatiin tuttavaperheeltä pieneksi jääneet mahdollisimman neutraalinväriset vaatteet, jotka sitten sopii sekä pojalle että tytölle, kumpi sieltä sitten päättääkin tulla.

Pääosin toivon tervettä lasta, mut varmasti jokaisella tulevalla vanhemmalla on toiveena joko tyttö tai poika. Niinkuin on myös täälläkin. Tyttöähän me toivotaan, mutta vaikka sieltä poika tulisi, olisi se ihan yhtä rakas!

Ei mulla taida mitään hirveesti olla asiaa, kunhan tulin päivittelemään kuulumisia! Vähän oon ollut nyt kipeä ja tukkoinen, mutta kyllä se siitä, I think (hope).

Kovasti väsyttää jatkuvasti. Voisin nukkua kellon ympäri ilman minkäänlaista ongelmaa ja olla silti edelleen jatkuvasti väsynyt. Kai tää tästä sitten ohi menee aikanaan. Kunnes saapuu lapsen myötä takaisin :--) heh.

Hyvää yötä koko kansalle, minä painun nyt ansaituille yöunille ja toivon, että herään aamulla tarpeeksi ajoissa töihin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti